EN SKRUV RAKT IGENOM

Hej allihop! Idag har det hänt ganska mycket faktist. Dagen började som vanligt, ganska slappt. Vi gjorde såpor på engelskan och jobbade på våra projekt på matten, inget överdrivet ansträngande alltså, haha. Sedan var det lunch och efter det blev det idrott. Vi körde hinderbana och i början kändes det helt ok. Jag har i och för sig fortfarande ont i min hals, vilket märktes lite, men jag ville ändå vara med eftersom tat jag varit borta flera gånger från idrotten och jag vill visa att jag faktist är värd ett bra betyg i idrott. Efter ett tag fick jag i alla fall jätteont i mitt knä, jag vet inte vad som hände men helt plötsligt kändes det som att någon hade kört in en skruv rakt igenom knät och bara vred runt den. Förstår ni känslan? Jätteont! Så jag gick och satte mig på bänken i alla fall, men inte blevdet bättre inte. Försökte strecha ut knät lite eftersom att det brukar hjälpa när jag får "vanligt" ont i knät men inte hjälpte det inte. Efter en stund slutade lektionen och jag hade fortfarande ont. Men efter en stund, när vi hade duschat ungefär var smärtan nästan helt borta. Konstigt eller vad? Men det var skönt det i alla fall! Haha. Nu ska jag gå och kolla om det går något bra på tv, resten av min dag kommer senare! Pussar,


a

Kommentarer
Postat av: anne-lie

en brun muburry bayswater :) Vad tror du?

2008-10-23 @ 21:09:27
URL: http://anze.blogg.se/
Postat av: Evelina

Kolla in BuyorSell.blogg.se, där kan du annonsera GRATIS! Du kan ju också fynda bland alla annonser som ligger ut i bloggen nu.

2008-10-23 @ 21:16:34
URL: http://buyorsell.blogg.se/
Postat av: Louise

Aw, tack gumman! Du är bara för söt!

Det var helt klart värt en nominering! :)



Allt bra med dig gumman?





Puss!

2008-10-23 @ 21:32:48
URL: http://lowice.blogg.se/

Speak out loud!
Vad tycker du?



Ditt namn:
Kom ihåg mig:

Mail (publiceras ej):

Din blogg/hemsida:

Din åsikt:

Trackback
RSS 2.0