DET HÄR MED BLOGGNAMN

Nå, amanda-style.blogg.se, låter det bra? Jag har ju övervägt det här med bloggnamn i evigheter nu och det känns som att det är dags att det börjar hända något. Så ja, vad tycker ni? Jag ska självklart ha kvar den här bloggen men då ägna mig åt lite mer "seriösa" (vi får väl se..) inlägg och ha den nya till mer vardagsgrejer, mode m.m. Ni får gärna komma med tips och så om ni kommer på något bättre. Ha det fint allihop! Ciao,


a

Föresten hade jag ju lovat för någon vekca sedan att bästa förslaget skulle få en länkning. De flesta kunde inte komma på något men bäst var nog Lovisa!


Kommentarer
Postat av: anna

vilken härlig header du har :)

2008-10-05 @ 14:55:14
URL: http://addspirit.blogg.se/

Speak out loud!
Vad tycker du?



Ditt namn:
Kom ihåg mig:

Mail (publiceras ej):

Din blogg/hemsida:

Din åsikt:

Trackback
RSS 2.0