CAFE MOCHA

Kom ganska nyligen hem från staden. Först var det skola som vanligt och efter skolan hade jag igentligen tänkt att ta lite höstbilder med ett par vänner men det funkade inte så bra. Därför gick jag ner på staden för att fika med Hanna och Elin på Wayne's! Elin var lite nyttig (eller hon sparade på pengar som hon uttryckte det, haha!) och beställde en macka. Hanna tog varm choklad och någon kaka som såg väldigt god ut! Själv drack jag en supergod Cafe Mocha som det hette. Har aldrig provat det tidigare men den var verkligen god. Cafe mocha är en esspresso med kakao och till det tog jag vispgrädde! Visst man tröttnade lite efter ett tag, men mitt chokladsug var över efter den i alla fall :p Haha! Till det åt jag en banan. Hihi. Nu ska jag cykla iväg för att simma och på vägen tillbaka ska jag se om jag kan hitta lite lördagsgodis! Ha det fint allhop! Puss,


a

Kommentarer
Postat av: Victoria Wiklund

Jo om man lyckas knåpa ihop poängen helt gratis så är det ju toppen :P Men det är svårt att få ihop poängen på bara gratis sätt. Jag menar mycket är ju att beställa hem "gratis" grejer eller prenumerationer på olika saker. Och helt gratis är det ju aldrig för man får ju alltid beta porto på ca 50 spänn och lite såna grejer. Och då kan man ju lika gärna köpa biobiljetterna direkt för dom pengarna istället :) Så om man ska komma upp i poängen helt gratis så tar det ju sin lilla tid. Jag har hållt på i 3 månader och är bara uppe i min första biobiljett än :P Höhö! Men du kanske har nåt knep? :P

2008-10-03 @ 18:16:03
URL: http://bikuki.blogg.se/
Postat av: Liene

Trevligt med väner och fika:)

Hoppas allt är bra med dig.

2008-10-03 @ 19:50:06
URL: http://lienes.blogg.se/

Speak out loud!
Vad tycker du?



Ditt namn:
Kom ihåg mig:

Mail (publiceras ej):

Din blogg/hemsida:

Din åsikt:

Trackback
RSS 2.0