KÖPENHAMN!

Hej! Idag har det snöat en hel del här, har det gjort det hos er med? Som följd till snön kom också kylan, uäk! Frös som jag vet inte vad i morse, trots att jag hade jättemycket kläder på mig! 2 par tjocka leggings under jeansen, två linnen, en tjocktröja och ett par supertjocka strumpor ovanpå de vanliga. Till det uggsen och min blå jacka. Hur kunde det bli så kallt bara över natten? Jag hoppas på bättre väder framöver i alla fall!


Och vet ni vad? På fredag åker jag till Köpenhamn! Det ska bli så grymt kul! Jag åker dit med Kicki, hennes mamma och min mamma, mys! Och hotellet verkar superbra!
"Detta moderna och personliga livsstilshotell, som är hem till Absolut Ice Bar, är beläget mitt i centrala Köpenhamn, bara några meter från Tivoli - nöjesparken, Strøget - det största shoppingstråket och Rådhuspladsen - det stora torget i hjärtat av denna historiska stad.
Med exklusiva shoppingstråk och en hel värld av möjligheter precis runt hörnet, är det svårt att hitta ett bättre ställe att bo på om du vill vara en del av det pulserande storstadslivet."
Låter perfekt i mina öron!



Hur spenderar ni helgen allihop? Pussciao!

Kommentarer

Speak out loud!
Vad tycker du?



Ditt namn:
Kom ihåg mig:

Mail (publiceras ej):

Din blogg/hemsida:

Din åsikt:

Trackback
RSS 2.0