UNDERBAR NYÅRSKLÄNNING

Hej allihopa! Jag har igentligen inte tid att sitta här, imorgon har jag stort spanskaprov och jag kan ingenting. Känns som att jag lär mig mindre och mindre för varje år som går? Hur kan det hänga ihop? I och för sig har vi ju fått ny lärare och så nu..

Idag har jag i alla fall hunnit med att vara i skolan, göra linsbiffar, plugga osv. Har även fått hem mitt minneskort till mobilen idag, äntligen, tack mamma och pappa! Så nu har jag lagt in lite musik och sådant :) Och vet ni vad? Jag har hittat en underbar nyårsklänning! Men än avsöljas ingenting, haha. Den är väldigt simpel, men skulle vara grymt snygg till en fräsch väska eller några fina armband. Mums! Jag kommer hålla er uppdaterade om det :)

Nu måste jag dessvärre gå igenom lite spanska igen, ska även regissera en film ikväll hade jag tänkt. Vi ska nmämligen visa en film på våran redovisning av ett svenskaprojekt. Spännande! Ni får ha det så fint! Pussciao!

Kommentarer
Postat av: Amandajosefine

Ååh redan en nyårs klänning? :D Fan va bra, jag vill också ha!! Örhängena är köpta på glitter, finns liknande på H&M men de är typ slut och faktiskt inte lika fina :P

Sov gott sen!

2008-11-17 @ 21:25:53
URL: http://amandajosefine.blogg.se/
Postat av: FEBB

Åh va roligt gumman! 498 på H&M :D

2008-11-17 @ 22:17:38
URL: http://febb.blogg.se/

Speak out loud!
Vad tycker du?



Ditt namn:
Kom ihåg mig:

Mail (publiceras ej):

Din blogg/hemsida:

Din åsikt:

Trackback
RSS 2.0