TIPS

Hej sötnosar! Idag har jag varit i ksolan som vanligt, efter det umgicks det en lite stund med Hanna, Daniela och Rebecca men snart tog jag bussen hem. Nu har jag kolla in lite bloggar och ska strax gå och ta en dusch, skönt! Ska ta lite te och kolla på tv senare ikväll. Ska även passa på att lägga mig tidigt idag, sov knappt någonting inatt. Somnade inte förens kanske halv ett och sedan vaknade jag igen och var vaken en stund. Superjobbigt! Så jag får hoppas på något bättre ikväll! Nu ska jag gå och duscha, men vi hörs senare ikväll tror jag :)


Föresten! Ni har väl inte missat GratisMode? Ni kanske minns att jag har skrivit om sidor som GratisMakeup och GratisBio (du får 25 exra poäng om du blir medlem via mig!)? Den här fungerar ungefär lika dan´t, dvs. man klickar på länkar, värvar vänner etc. för att få poäng. När man sedan fått ett visst antal poäng kan man kasser in dem mot t.ex. presentkort på H&M, siba, kicks, the bod shop osv. osv. osv.! Det bästa med GratisMode är att det inte är speciellt svårt att samla poäng, och man kan kassera in dem redan vid 250 poäng istället för 400 som det brukar vara! Mycket bra sajt! :D Vill du bli meldem och få 50 poäng i startbonus så kan du bli det här! Många kramar,


a

Kommentarer
Postat av: carro

Jaa vem vill inte bort från regnet? ;)

2008-11-10 @ 20:32:00
URL: http://carroat.blogg.se/
Postat av: caroline

Hoppas du får en bra kväll gumman :D

2008-11-10 @ 20:36:11
URL: http://lovelyc.blogg.se/
Postat av: ida

gud va snäll du är! :')

2008-11-10 @ 20:51:49
URL: http://iidak.blogg.se/

Speak out loud!
Vad tycker du?



Ditt namn:
Kom ihåg mig:

Mail (publiceras ej):

Din blogg/hemsida:

Din åsikt:

Trackback
RSS 2.0