NYÅRSKLÄDER

Hej allihop! Har nyss kollat färdigt på två avsnitt av Gossip Girl. Har fixat håret lite grann också, ska se hur det blir imorgon :) Strax ska jag gå och ta lite te och lösa lite, mys! Kanske dammsuga av lite i mitt rum med.. Sedan måste jag i alla fall gå och lägga mig, imorgon är det ju som bekant skola igen. Puh. Men jag får stå ut, nu är det faktist inte så långta kvar. En månad och några dagar.. Jag har i alla fall spanat in lite nyårskläder redan, hihi. Allihop kommer ifrån StyleByStars, vilken gillar du bäst? :)

Tänk er de två första med ett par snygga skor och en grym väska och den sista kjolen med en svart body och en riktigt het väska, vore inte det snyggt?

Kommentarer
Postat av: Amandajosefine

ååh dom har så fina klänningar & kjolar!

jo det låter riktigt snyggt :D

2008-11-10 @ 14:50:31
URL: http://amandajosefine.blogg.se/
Postat av: milli

den svarta var min favorit (;

2008-11-10 @ 18:04:05
URL: http://cheiroso.devote.se

Speak out loud!
Vad tycker du?



Ditt namn:
Kom ihåg mig:

Mail (publiceras ej):

Din blogg/hemsida:

Din åsikt:

Trackback
RSS 2.0