FILM!

Hej! Kom nyligen hem från skolan, var ju på tjejgrupp efteråt, i vanlig ordning :) Vi ha deganska trevligt, även det i vanlig ordning. Ikväll ska jag renskriva en uppsats, läsa lite grann i en bok som ska vara utläst tills imorgon och sedan ska jag sätta ihop en film! Spännande va? Haha ;p Under temat mod & rädsla har jag och ett par kompisar spelat in några små sketcher som vi ska visa under våran redovisning imorgon. Haha. Jag är inte så insatt i det här med filmer, men jag hoppas det blir bra! Någon som har lite tips på bra musik att ha i? Puss! /a


Kommentarer
Postat av: Agnes

Din var också jätte fin =)

2008-11-20 @ 19:39:21
URL: http://partymarty.blogg.se/

Speak out loud!
Vad tycker du?



Ditt namn:
Kom ihåg mig:

Mail (publiceras ej):

Din blogg/hemsida:

Din åsikt:

Trackback
RSS 2.0