ESPRESSO HOUSE

Hej sötnosar! Jag var hos läkaren idag för foten och nu blir det ingen träning på två veckor. Det var inget allvarligt direkt men om jag tränar kommer det att bli värre. Trist :( Innebär dessutom att jag kommer missa vårat beeptest i skolan + gången man får göra om.. Så vi får se hur det går med det.

Efter skolan gick jag med Lisa och köpte idrottsskor till henne. Sedan gick vi och fikade på Espresso house. Drack ett jättegott te, Rooibost chai hette det. För nu har de fått in nya teer på Espresso house, det har ni väl inte missat? Allihopa verkade goda så det var ett svårt val. ;p Sedan kilade vi runt lite på stan innan jag tog bussen hem och hon cyklade. Mycket trevlig eftermiddag faktist! Hur har eran dag varit? Puss,

a

Kommentarer

Speak out loud!
Vad tycker du?



Ditt namn:
Kom ihåg mig:

Mail (publiceras ej):

Din blogg/hemsida:

Din åsikt:

Trackback
RSS 2.0