Undersökningar och åskväder

Det kommer börja åska samt regna här snart tror jag. Molnen ser arga ut och det har inte regnat på ett bra tag nu. Och jag som är lite halvrädd för åskan. Ibland i alla fall.
Nu borde jag igentligen göra min matteundersökning färdig, men icke. Jag har inte orken helt enkelt. Men jo. Jag ska nog ringa Lovisan strax för att se vad det igentligen var jag skulle ha med på den där Rapport-saken av min undersökning. Det känns som att jag har gjort hela grejen fel men skit samma. Haha.
Det är sommarlov om 4 veckor. Fyra veckor är en jävligt lång tid. Men bättre än ingenting antar jag. Bambambaaaa! Haha. Nu ska jag ringa Lollo och sedan göra klart min undersökning! Ha det bra! Pussar!


a

Kommentarer

Speak out loud!
Vad tycker du?



Ditt namn:
Kom ihåg mig:

Mail (publiceras ej):

Din blogg/hemsida:

Din åsikt:

Trackback
RSS 2.0