Söndagssegning

Vaknade upp med Lisa runt elva (?). Vi gicku pp och fixade frukost och lite sådant. Sedan kollade vi på film och bara segade. Det var trevligt faktist, även fast vi inte gjorde något speciellt. Hon åkte hem runt klockan sex och då kollade jag på film. Con Air blev det, fast jag orkade inte se färdigt den. Runt halv tio ringde jag till Kiki och efter en stunds telefonpratande bestämde vi att jag skulle sova över hos henne. Jag gick till henne runt tio i ich när jag kom gjorde vi i ordning jordgubbar med glass. Mums! Vi kollade på Bodyguard, som gick på trean. Den var bra faktist, även fast Rachel (Whitney Houston) var ganska jobbig och bortskämd. När filmen var slut gick vi och fixade i ordning sängar och sedan la vi oss och pratade hur länge som helst.

Idag vaknade jag upp hemma hos Kiki. Vi var supersega båda två, men glada över att ha kompledigt idag. Vi gick upp och fixade i ordning frukost och lite sådant. Jag gick hem runt halv 1 och då gjorde jag lunch. Nu har jag en hel supertrevlig (verkligen..) eftermiddag bestående av plugg framför mig. Kul. Väldigt kul. ´

Ha det bra allihop i alla fall! Pussar


a

Kommentarer

Speak out loud!
Vad tycker du?



Ditt namn:
Kom ihåg mig:

Mail (publiceras ej):

Din blogg/hemsida:

Din åsikt:

Trackback
RSS 2.0