Premiär efter premiär

Dagen har varit trevlig. Supersaknade våffeltjejen Lovisa kom äntligen till skolan igen, dock bara för att göra no-provet. Det gick ganska ok tror jag, ett g i alla fall. Hoppas jag. Jag hade föresten kunnat ha sovmorgon till klockan halv tolv om vi hade fått veta att det inte blev någon matte men icke sa nicke, nono! Jaja. Efter skolan gick jag ner på staden med Lollo då, blev ännu en premiär. Denna gången blev det glass på stans bästa glasställe. Blåbär och nougat blev det och jag måste verkligen rekomendera blåbärsglass! Godaste, mhm!

Efter glassen drog vi oss ner mot staden, Lollo skulle inte vara kvar speciellt länge eftersom hon fortfarande inte är frisk från sin körtelfeber. Men du får krya på dig ännu mer! Jag köpte i alla fall ett vitt linne, inget speciellt. Kanske ska jag köpa ett blommigt med som jag hittade, vi får se.

Sedan skulle Lollo gå och då tog jag bussen till rese. Tog en promenad (för att ta i lite) till pressbyrån men jag kom fram till att jag faktist inte ville ha dom där tuggummina som jag först var ute efter. Gick istället tillbaka och strax där efter kom min buss. Åkte hem och nu har jag käkat och lite sådant. Trevlig dag! Mjo. Ha det så bra allihop nu då! Puss


a

Kommentarer
Postat av: lovisa

tack för glassen;)<3

2008-05-31 @ 15:01:38

Speak out loud!
Vad tycker du?



Ditt namn:
Kom ihåg mig:

Mail (publiceras ej):

Din blogg/hemsida:

Din åsikt:

Trackback
RSS 2.0