Precis som jag trodde

Dagen startade med klassråd och sedan SO. På SO:n började vi med våra egna projekt. Man får gör precis vad man vill (nästan) inom rubrikerna klimat, miljö och världen. Själv har jag valt att arbeta om krigen i mellanöstern, men jag funderar på att byta till något annat. Det här verkar vara så.. mycket helt enkelt. Jag vet inte riktigt. Kanske ska göra något om FN eller svält eller något slags "vad hände sen"-projekt? Jag har inte bestämt mig än helt enkelt.

Efter SO:n var det språk och sedan rullade dagen på som vanligt. Jag fick gå ca. en halvtimme tidigare från sista lektionen, i mitt fall matte, eftersom jag hade en läkartid.Det är såklart knäna som krånglar nu igen, så mamma ville att vi skulle gå dit. Igentligen hade det väl varit bättre att gå till sjukgymnasten men eftersom jag hade så ont förra veckan osv. så tyckte mamma att vi skulle gå till vc i stället.

Precis som jag trodde innan skickade dom bara vidare mig till sjukgymnasten. "det här är vanligt i din ålder", "du måste träna upp den här muskeln mer än dom andra", "gå till sjukgymasten" och liknande lät det från läkaren. Hon var dessutom relativt jobbig och sa bara "Mm", "Aa" och andra enkla ord under själva "undersöknigen". Jaja, i'll be fine. Nu blir det alltså att boka en tid hos sjukgymnasten och se vad dom säger där, igen. Antagligen ungefär samma som sist jag var där. "Gör si, gör så" - ja, du fattar.

Efter läkarbesöket åkte vi och köpte godis till vårat skollotteri. Sedan åkte vi hem och jag har kollat lite bloggar och grejat i rummet och så. Nu ska jag se om det är något bra på tv eller kanske gå ut en sväng? Någon som är på? Ha det bra! Puss


a


Kommentarer

Speak out loud!
Vad tycker du?



Ditt namn:
Kom ihåg mig:

Mail (publiceras ej):

Din blogg/hemsida:

Din åsikt:

Trackback
RSS 2.0