Outletfyndat med mor min!

Jag klev upp ganska så tidigt, eller det var det som var meningen i alla fall. Dagen skulle ägnas åt outletshoping i Vingåker tillsammans med mamma. Så jag fixade mig lite snabbt innan vi åkte iväg. Vi körde dom milen som krävdes och snart kom vi fram till vinågker. Jag var på bra humör och mamma med, hon visslade till och med med i "Dom andra" och andra låtar när jag spelade dom på cd-spelaren i bilen. Jag har ingen list eller ork att berätta så detaljerat om dagen, den var trevlig i alla fall. Jag köpte inte så mycket, en hårspray från klippteket och en tröja från aem´kei (den var ignetligen förstor men jag gillade den och så var den supermysig så jag köpte den ändå. Den på bilden).
På vägen hem stannade vi på flera ställen. Bl.a. på ett ställe som mamma sa var en spökstad, eller hade varit i alla fall. Till min besvikelse hade dom nämligen rivit dom flesta av dom övergivna husen osv. Jag ville nämligen ta lite kort :( Men några bilder blev det i alla fall. Vi stannade också på något annat ställe, där dom hade massor med gammeldagsa (kan man säga så?) saker och en brödbord, fick vi tydligt klart för oss. Trevlig dag i alla fall! Vad har ni gjort idag? Må så gott! Puss


a


Kommentarer

Speak out loud!
Vad tycker du?



Ditt namn:
Kom ihåg mig:

Mail (publiceras ej):

Din blogg/hemsida:

Din åsikt:

Trackback
RSS 2.0