Mossrivning - allt för w.o.w.

Den här dagen har jag inte gjort speciellt mycket. Var i stan en snabbis för att kolla tyger på ikea samt prova några tröjor. Tyget fanns inte och eh ja, tröjorna fanns inte heller direkt. Eller alltså. Äsch jag vet inte. Sedan åkte vi i alla fall och hämtade systern min och sedan for vi hem. Väl hemma har jag väl inte gjort speciellt mycket. Eller jag jar rivit mossa i våran trädgård (h) Måste få pengar till min wayoutwest-biljett serni. Fast jag får inte så mycket :( Men jag ska kräva extra pga. arbetsskada. (Arbetsskada i mitt fall innebär myggbett, hehe).
Imorgon bär det av till någon outlet med mamma och kanske någon mer? :) Får se, får se :) Nu ska jag kolla någon film tror jag, eller är det någon som vet om det går något bra på tv? :) Ha dte så bra! Puss


a

Kommentarer
Postat av: Mathilda

Svar: Tack så otroligt!

2008-05-01 @ 23:37:01
URL: http://cuteness.blogg.se
Postat av: elin svarar:

kul att du gillar den , :)
fast den är iof gul-blå.
heja sverige !

2008-05-01 @ 23:40:59
URL: http://joupsan.blogg.se
Postat av: Kamilja

Way out West kommer bli finast.

2008-05-03 @ 01:28:12

Speak out loud!
Vad tycker du?



Ditt namn:
Kom ihåg mig:

Mail (publiceras ej):

Din blogg/hemsida:

Din åsikt:

Trackback
RSS 2.0