Glass och Lisa samt klassmöte

Jag får be om ursäkt för min väldigt dåliga uppdatering, jag har haft en hel del nu känns det som. För en vecka sedan hade vi ingenting till den här veckan. Nu har jag saker till varje dag i princip. I alla fall; dagen började med sovmorgon, very nice. Tänkte igentligen ha gått och gymmat med Lisa men så blev det inte, jag orkade inte plus att mina knän är ju lite som dom är. Åkte i alla fall till skolan osv. Efter skolan drog jag och Lisa hem till henne och nästan på direkten gick vi för att köpa glass. Det är jag och Lisa i ett nötskal! (Föresten, besök hennes blogg här!) Sedan åt vi den då och hoppade en stund på hennes studsmatta. Sedan gick vi in och åt lite för att sedan bege oss tillbaka till skolan. Det var klassmöte = både föräldrar och elever. Vi bestämde väl en hel del till klassresesaker och sådant. Í juni ska vi även ha en aktivitetsdag, jag röstar på grill/bad/nånting-dag! Från början ville vi åka till liseberg men pga. penga- samt tidsbrist blev det inte så. Nu lutar det mot att antingen åka till något ställe där man får göra samarbetsövningar och en sådan där höghöjdsbana (?) eller bara någon mysdag med klassen. Kanske äta glass, bada, grilla, ja ni fattar. Sedan for jag hem och pluggade lite, SO-prov imrogon. Känns inte bra! Jaja. Nu ska jag nog göra mig i ordning och så, ska lägga mig tidigt idag har jag bestämt. Ha det bra!


a


Kommentarer

Speak out loud!
Vad tycker du?



Ditt namn:
Kom ihåg mig:

Mail (publiceras ej):

Din blogg/hemsida:

Din åsikt:

Trackback
RSS 2.0