En glass med topping utan topping

Skoldagen var kort, som alla tisdagar. Efter våran sista lektion gick jag ner mot staden med Hanna. Först tänkte vi ta en fika, men det hela slutade med att vi gick till McDonalds och köpte glass. Som ni förstår av rubriken var jag smidig nog att beställa en glass med topping fast utan topping. Haha! Men vad skulle jag säga lixom? För dom gör alltid fel om man bara säger att man vill ha en glass. Då får man en sådan där i strut (tror jag i alla fall?) och det ville jag ju inte ha.

Efter en stunds glassätande, spanskapluggning och shortsprovning gick vi tillbaka upp till skolan. Jag för att hämta mina grejer som jag hade i skåpet och Hanna för att göra ett prov. Jag tog bussen hem och hemma hade jag ju mitt lilla handlingsäventyr och sedan har jag mest segat och försökt plugga lite grann. Har även fixat med maten tills imorgon. Nu ska jag väl snart gå och fixa i ordning mig, vill vara pigg imorgon! Jag har blivit så fruktansvärt morgontrött på sistone :( Aja. Ha det bra! Puss


a

Kommentarer

Speak out loud!
Vad tycker du?



Ditt namn:
Kom ihåg mig:

Mail (publiceras ej):

Din blogg/hemsida:

Din åsikt:

Trackback
RSS 2.0