Ännu ett Hanna-äventyr, denna gången till Forex

Många av er har säkert hört om Hannas och mina äventyr till bl.a. bilisten, idag fick en kommentar av Hanna att jag hade glömt att berätta om våran lilla visit på forex så här kommer den:
Hanna och jag hade ett litet godissug (jag är tjock, ja), så då kom Hanna-smartisen på att vi kunde gå till Forex och ta lite forexgodis. Vi gick alltså in på Forex och tog en nummerlapp. Sedan tog vi en näve (okej, kanske inte en näve då men) med forexkarameller och satte oss ner och väntade. Efter att ett par nummer hade gått sa jag typ "Fan, vad lång tid det här tar..." varpå Hanna svarar "Men skit samma, jag kan göra det här någon annan dag". Vi tar ännu en näve med godis och går ut ur butiken. Haha. Smarta tjejer är vi (det var Hannas plan då, men jaja)! Och vi var inte dom enda som gick in där och tog godis kan jag lova! Precis när vi gick in kom det ut ett par killar med asmycket godis i händerna. Hahah! Forex måste bli ruinerade eftersom alla äter upp deras godis! Hahahah! Ni får ha det så bra i alla fall!


a

Kommentarer

Speak out loud!
Vad tycker du?



Ditt namn:
Kom ihåg mig:

Mail (publiceras ej):

Din blogg/hemsida:

Din åsikt:

Trackback
RSS 2.0