Snöbollar och oväder

Kom ganska nyligen hem från en promenad i snöyran. Min promenadkompis var Julia, fast hon har åkt hem nu. Det var mycket mysigt när det snöade och faktist inte alls så kallt som man kunnat tro. Lite småblött blev det väl men inte alls som han hade kunnat tänka sig. Som min mor sa "Jag fattar inte att det kan snöa när det är 5+". Ne, det fattar inte jag heller. Fast ganska mysigt är det i alla fall. Även fast jag vill att det ska vara sommar. Får väl ta en kopp te och sätt på en film, göra det bästa av situationen helt enkelt. Någon som har ett bra filmtips till mig?
Den här kvällen händer det i alla fall inget speciellt, som jag bestämmt än i alla fall. Det blir väl min trogne vän datorn som får stå för sällskapet. Om jag inte tar mig in till stan och träffar någon då. Annars har dagen varit ganska lugn. Först fixade jag mig lite och segade och så (det är lov, då ska man sega sig!). Sedan kom Julia och hennes mamma runt halv tre. Då våffelfikade vi, hade Rutkul och tog promenad. Mycket trevligt vill jag säga :) Nu ska jag gå och fixa det där tet (hur skriver man tet igentligen? Teet?) och bädda ner mig i en mysig filt. Må så gott.


a

Kommentarer
Postat av: Olessia

mysigt :)

2008-03-24 @ 17:19:28
URL: http://www.unikaolessia.blogg.se/

Speak out loud!
Vad tycker du?



Ditt namn:
Kom ihåg mig:

Mail (publiceras ej):

Din blogg/hemsida:

Din åsikt:

Trackback
RSS 2.0