8/3

Grattis på födelsedagen Nadja!
Vaknade hos den tjejen idag då tillsammans med Hanna, Cicki och Agnes. Nadjan hade kalas igår och vi blev kvar. Det var mycket skoj i alla fall. Agnes och jag kom vid nio ungefär när dom andra hade varit där sedan sex. När vi kom så sjöng vi för Nadjan och åt tårta :D Sen efter gjorde vi lite andra grejer, orkar inte berätta, haha. Sen drog nästan alla hem vid 11/halv12 så då började vi fixa oss lite, låg och snacka och så. Jag somnade på golvet för jag var astrött, haha. Fats jag sov inte så länge på golvet. Vi fixade med madrasser och sen så somnade vi väl någon gång. Idag vaknade vi vid halv 9 och ingen kunde somna om så vi gick upp runt nio = jag är död nu. Sen började vi kolla på en film men Cicki mådde inte bra så hennes pappa skulle komma och hämta henne och då fick Agnes och jag också skjuts av honom. Sen när jag kom hem var jag helt död, jag är så sjukt trött att det finns inte käns det som. Kommer antagligen bli en sjukt seg dag om jag inte lyckas ta mig in till stan eller något. Aja, askul igår i alla fall :) Ha det bra. Puss :*

runnin' in circles
chasin' our tails
comin' back as we are

Kommentarer

Speak out loud!
Vad tycker du?



Ditt namn:
Kom ihåg mig:

Mail (publiceras ej):

Din blogg/hemsida:

Din åsikt:

Trackback
RSS 2.0