5/3

Dagen började med skola då. Det var rätt så segt osv. Efter skolan så fick jag & Nadja skjuts till Maxi av hennes mor. Där fixade vi grejer till hennes fest på fredag. Sen fick vi skjuts tillbaka in till stan igen och där köpte vi lite fler saker tills på fredag. Sen så gick vi till H&M och lite. När jag skulle ta bussen hem så var det fem minuter kvar tills den gick, hungrig som jag var tänkte jag köpa något att äta. Enda problemet var att mina fickor var tömda på pengar (okej, jag hade inga fickor igentligen men inga pengar i alla fall). Sen när den fula bussen äntligen kom så var det självklart någon som satt och åt pommes/had ätit pommes där. Detta ledde till en extrem pommeslukt som hånade min stackars hungriga mage i de hela fem minuterna jag befann mig på bussen. Vad bortskämmd jag låter nu, men lukten gjorde mig extremt hungrig och det var faktist inte så kul. Sen så tog jag bussen hem osv osv. Ikväll borde jag igentligen plugga lite, gör färdigt SO frågorna t.ex. Jag orkar inte :( Aja, ha det bra. Puss :*


Kommentarer

Speak out loud!
Vad tycker du?



Ditt namn:
Kom ihåg mig:

Mail (publiceras ej):

Din blogg/hemsida:

Din åsikt:

Trackback
RSS 2.0