22/3

Jo det blev stan sedan med Lisa i alla fall. :D Träffade Nadja en stund också. Och så tog vi en sväng in på Monki, första gången jag var i Linköpingsaffären :) Annars köpte jag inte speciellt mycket. Min efterlängtade svarta kjol (som jag trots allt antagligen lämnar tillbaka) och en tshirt :D Och en jättefin grej till busskortet! Haha! Men jo, min är jättetrasig. Den där saken man har busskortet i alltså, för att förtydliga. Hehe. Lisa och jag åkte hem till henne sen fast jag hann inte va där så länge innan jag skulle hem. Och Lisa hade föresten köpte världens bästa present till deras paketbytargrej! Haha. Sedan när jag kom hem så gjorde jag väl inte speciellt mycket, städade och grejade. Och nu ska jag väl fortsätta lite med det.. Ha det bra!


a

Kommentarer

Speak out loud!
Vad tycker du?



Ditt namn:
Kom ihåg mig:

Mail (publiceras ej):

Din blogg/hemsida:

Din åsikt:

Trackback
RSS 2.0