20/3

Idag är ju sjukbarn. Kan inte andas genom näsan, har ont i huvudet och halsen + att jag tror att jag her en feber på g. Inte kul, inte kul. Dagen kommer antagligen blir ganska seg, dator och kanske någon film sen. Sova en del med också. Fast jag har inte kunnat sova något sen sju så ja, jag frå väl hoppas att jag kan det lite senare. Men alla får bomba min msn och sms:a och sånt. Och nu snöar dte igen också. Var har våren tagit vägen? Om jag inte minns fel så var det strålande solsken förra helgen :( Skitväder! :( Aja, må så bra allihopa! Puss :*


a

Kommentarer
Postat av: TUMADRE

Godmorgon! Krya på dig! Hoppas du har en bra långfredag!

2008-03-21 @ 08:42:03
URL: http://TUMADRE.blogg.se

Speak out loud!
Vad tycker du?



Ditt namn:
Kom ihåg mig:

Mail (publiceras ej):

Din blogg/hemsida:

Din åsikt:

Trackback
RSS 2.0