17/3

Dagen har väl varit sådär. Asont i halsen + lite ont i huvudet osv. Plus att måndagar är sjukt jobbiga. Annars har väl min dag bestått av ganska lite. Eftersom jag har ont i halsen så har jag inte oirkat göra något direkt. Varit hemma och så helt enkelt. Föresten, 747 måste ju vara världens bästa låt. Du är värd att du för, ni vet. :) Saknar Kent :( Fast det blir troligtvis minst en konsert i sommar då min pappa kanske vill gå och då kan dom ju inte hindra mig.  Det här kommer bli bäst.
Imorgon kommer antagligen bli rätt så segt. Ska till banken och klirra kortet bara :) Och så funderar jag på att gå till H&M och inhandla någon av de tröjor jag hittade i söndags :) Ha det bäst allihop. Puss :*


a

Kommentarer

Speak out loud!
Vad tycker du?



Ditt namn:
Kom ihåg mig:

Mail (publiceras ej):

Din blogg/hemsida:

Din åsikt:

Trackback
RSS 2.0