16/3

414364-4
Gårdagen var mycket mys. Åkte till staden för att träffa Nadja och kenta mig. Först tog vi en promenad längs stångån i över en timme = många bilder. Vi vandaliserad lite också (se bild). Sedan gick vi hem till henne och då skulle hon äta. Sedan så blev det kent - kent i nästan en timme innan det var dags för mig att gå till bussen igen. Mycket trevligt mmed dig idag Nadjan!
När jag kom hem så åt jag först och sedan fixade jag grejer och så och åkte till Julia. Vi kollade på melodifestivalen & sånt. Mycket mys där med! Sov hos dom också. Idag när vi vaknade så låg vi först kvar i sängarna en stund sedan började vi diskutera heltäckningsmattor. Hahahha. Våra samtalsämnen </3 Efter frukosten begav vi oss till staden. Inga inköp för men del eftersom jag inte hade några pengar men jag har spanat in några tröjor som atagligen blir mina inom snar framtid. Sedan åkte jag med mamma hem och så.
Idag är förövrigt världens bäste Joakim Bergs födelsedag. Alla grattis i världen till honom!
Ha det bra allihop. Pussar

a

Kommentarer

Speak out loud!
Vad tycker du?



Ditt namn:
Kom ihåg mig:

Mail (publiceras ej):

Din blogg/hemsida:

Din åsikt:

Trackback
RSS 2.0