Shoppingmisslyckanden

Kul. Jävligt kul. Jag har ingenting att ha på mig på skolavslutningen. Som ni säkert redan vet var mitt ända hopp efter att ha misslyckats i Stockholm mina jeansklänningar. Dom anlände idag och dom var ganska fina. Men på mig ser dom ut som skit, verkligen. Så nu har jag ingenting att ha på mig alltså. Det är för sent att beställa någonting så jag får helt enkelt hitta något här i staden, vilket inte kommer bli speciellt kul. Eller alltså, man vill ju ha lite mer unika kläder än det som alla här har :( Någon som är villig att ta en tur på stan med mig inom kort?


a


Kommentarer
Postat av: Garderobsgrubbel & ByråBekymmer

får säga detsamma om din header - jättefin! kram

2008-06-03 @ 01:47:02
URL: http://pyttis.blogg.se/

Speak out loud!
Vad tycker du?



Ditt namn:
Kom ihåg mig:

Mail (publiceras ej):

Din blogg/hemsida:

Din åsikt:

Trackback
RSS 2.0