Nu far vi västerut

Imorgon far vi (far och jag) way out west (ha-ha, sicken humor man kan ha!). Framför allt ska vi hälsa på farfar men jag ska även få lite tid över till att fota lite och sedan ska jag gå ner en sväng på staden, om man nu kan kalla det stad. Men ja, det blir nog trevligt tror jag! Kommer alltså tillbaka på lördag, och då blir det hem en snabbis och fixa sig lite och sedan åker jag till Hanna. Trevligtrevligt! Men ni får gärna ringa och smsa och spdant de kommande dagarna! Ska se om jag får tillgång till dator .. Ha det bra!


a

Kommentarer
Postat av: isabella

jag kommenterar och kommenterar och kommenterar, men kommentarerna kommer aldrig fram >:

iaf: jag älskar (dig och) din blogg stort!

2008-06-10 @ 12:10:47

Speak out loud!
Vad tycker du?



Ditt namn:
Kom ihåg mig:

Mail (publiceras ej):

Din blogg/hemsida:

Din åsikt:

Trackback
RSS 2.0