Lisa, Nadja och tandläkare!

Lisa sov som sagt vöer här från måndag till tisdag. Vi kollade på halvdåliga filmer och hade det trevligt. Kommer sakna tjejen asmycket när hon åker till USA :( Du får ha det bra i alla fall!

Lisa åkte hem tidigt och på dagen kommer jag inte riktigt ihåg vad jag gjorde. Framåt kvällen kom i alla fall Nadja och vi gick på promenad och grejer. Det var mysigt! Sedan gick vi hem hit och ja, snacka lite och sådant innan vi gick och la oss. Vi vaknade på onsdagmorgonen och åt frukost innan vi fixade oss lite smått. Sedan åkte vi iväg och köpte potatis. När vi kom hem började vi tat laga mat, klyftpotatis och lövbiff som för övrigt är en av mina favoriträtter. Supersmarrigt blev det!

Vi körde lite tv-spel på vårat nintendo 64 (tidernas bästa tvspel or what?) innan jag skulle iväg på träning och Nadja skulle hem. Jag och Kiki fick skjuts av min pappa upp till träningen och där visade det sig att det inte var någon träning. Det hade inte kommit några tränare eller något så dom få som var där bestämde att vi inte skulle ha någon träning. Istället gick jag och Kiki på långpromenad från träningsstället ända hem till oss och förbi med. VI pratade om en massa saker och det var mys! Sedan gick jag hem och kollade lite på tv etc.

Idag gick jag upp alldeles för tidigt för att åka in till stan oh tandläkaren. Jag gillar inte tandläkare kan jag rapportera. Ha det bra alliop och förlåt mig för min dåliga uppdatering! Puss


a


Kommentarer
Postat av: suss

=) klänningen är från forever21, visst e den sådär somrig=)

2008-06-19 @ 18:37:20
URL: http://rocknroses.blogg.se/
Postat av: Sanna

Lycka till! =)

2008-06-19 @ 19:38:04
URL: http://sannakumlin.blogg.se/
Postat av: Emeliè

Svar: Haha aa "Helt mm" var korrekt för den klänningen :D Söt blogg du har!

2008-06-19 @ 22:57:15
URL: http://ingenlust.blogg.se/

Speak out loud!
Vad tycker du?



Ditt namn:
Kom ihåg mig:

Mail (publiceras ej):

Din blogg/hemsida:

Din åsikt:

Trackback
RSS 2.0