Kulturdagar spenderade med Alex

Jag steg upp tidigt, utan direkt anledning. Klockan nio närmare bestämmt. Gick upp och fixade mig i sakta mak, åt frukost och sådant. For till stan vid tolv och när jag anläden visade sig tat jag hade missuppfattat alex lite + att hans buss inte gick osm den skulle (?) så jag gick där själv i nån timma. Efter en stund kom han och vi (jag) gick och käkade. Var ashungrig men sedan när vi väl åt så var jag inte hungrig alls. Blablabla, satt där en stund och sånt. Sedan gick vi till kentutställningen (andra gången för min del) och det var helt tomt. Var där en stund och sen drog vi ner och köpte glass och grejer. Sedan drev vi runt lite och satt på en bänk och massor med andra saker. Trevlig dag i alla fall!

Åkte hem runt kvart i sex (?) och nu sitter jag här med fin musik och så. Eventuellt skulle jag ha åkt till Julia ikväll, men dte verkar inte bli nått av det direkt. Vi får se helt enkelt. Puss och kram skumbanan! (Langar bilder senare)


a


Kommentarer

Speak out loud!
Vad tycker du?



Ditt namn:
Kom ihåg mig:

Mail (publiceras ej):

Din blogg/hemsida:

Din åsikt:

Trackback
RSS 2.0