Klippning och frön

Skolan var ganska seg idag, skönt med sovmorgon i alla fall. Och så hade vi ganska slappa lektioner, bara en mer seriös lektion. Fast ingen brydde sig direkt, men jaja.

Efter skolan gick jag ner en sväng på staden med Agnes. Först gick vi förbi min mammas jobb så att jag kunde få pengar och sedan gick vi och köpte glass. En mjuglass med Solero-topping blev det för min del, från McDonalds. Den var god, dock förstörde bitarna som låg i såsen lite. Dom passade inte in i konsistensen helt enkelt. Vi hann inte göra så mycket mer innan jag skulle och klippa mig och Agnes skulle ta bussen till någon. Jag blev ganska nöjd med klippningen, ingen större skillnad. Toppade bara och klippte upp lite och sådant. Ska även färga i helgen om jag hinner, vilket jag måste göra. Efter det åkte jag hem och segade lite, haha!

Jag har faktist varit lite duktig idag, bland annat så sådde jag äntligen i mitt land som pappa har fixat i ordning åt mig på baksidan. Så nu ska det bli riktigt närodlat här hemma i fortsättningen. I den mån vi kan leva på sallad, rädisor, morötter och sådana saker då. Haha. Jag har även varit ute på en promenad, ovanligt jag vet. Men jag kan behöva den där motionen, nu när jag inte kommer iväg och tränar så ofta.

Ha det så bra allihop! Pussar


a

Kommentarer

Speak out loud!
Vad tycker du?



Ditt namn:
Kom ihåg mig:

Mail (publiceras ej):

Din blogg/hemsida:

Din åsikt:

Trackback
RSS 2.0