Hårförändringar

Har funderat lite på att klippa av håret. Och färga det vitt! Öronlångt ungefär, lite längre eller lite kortare. Eller också färgar jag det rött och klipper det så att det blir lite längre än öronen. Eller kanske kort rött? Fast, ne det skulle jag nog inte passa i. Mitt enda problem är: tänk om jag ångrar mig. Det vore u helt hemskt att stå där med avklippt hår och hata det! I och för sig växer mitt hår relativt snabbt, men i alla fall! Och någon gång vill jag ju ha det längre, antar jag. Jag får se helt enkelt, jag får se! Vad tycker ni föresten?
Jag gillar igentligen mitt bruna hår, men det känns så.. jag vet inte. Plus att jag blir trött på detta eviga tonande! Fast färga brunt, det vill jag inte. Inte när det finns andra alternativ. Aja! Nu ska jag kila och packa ner lite grejer! Eventuellt uppdaterar jag senare ikväll, men eftersom att jag sover hos Julia är det inte säkert. Ha det bra allihop! Puss,


a

Kommentarer
Postat av: Erika

Hej!



Nu vet jag inte hur mörkt brun ditt hår är. Men att få det vitt är väldigt påfrestande för håret. Därför tycker jag att du borde satsa på en röd nyans, det är en grym färg för den som vågar :)

//Erika

2008-06-23 @ 21:49:02
URL: http://xerikax.blogg.se/
Postat av: isabella

din blogg är älskvärd, älsklingen!

2008-06-25 @ 16:30:35
URL: http://bellafraise.blogspot.com

Speak out loud!
Vad tycker du?



Ditt namn:
Kom ihåg mig:

Mail (publiceras ej):

Din blogg/hemsida:

Din åsikt:

Trackback
RSS 2.0