Cykling, umgänge och stan, med andra ord: min torsdag

Vaknade i ganska lagom tid tror jag, innan jag gick upp och fixade i ordning frukost och sådant. Sedan duschad ejag och fixade mig lite innan jag pratade med Agnes. Vi bestämmde oss för att cykla mot stan. Sagt och gjort började vi cykla, men efter en stund så orkade vi inte mer, haha, så vi bestämde oss att ta en buss som kom precis då. Eller alltså, Agnes hade en asläskig cykel osv. så ja, det var lättare så helt enkelt.

Gick runt på stan ganska länge, hittade en hel del men jag köpte ingenting. Haha. Så kan det gå! Agnes köpte ingenting heller (tror jag?). Vi åkte hem vid sex/sju något, kommer inte ihåg exakt. Vi åkte hem till mig och tog det lungt och spelade kort och grejer, trevlans! Hon åkte hem typ vid elva och sedan gjorde jag inte så mycket.

Ha't bra allihop! Puss,


a

Kommentarer

Speak out loud!
Vad tycker du?



Ditt namn:
Kom ihåg mig:

Mail (publiceras ej):

Din blogg/hemsida:

Din åsikt:

Trackback
RSS 2.0