Bussmissar och tältnätter

Gårdagen började med att jag gick upp och åt frukost. Städade en hel del den här dagen, och det var välbehövligt kan jag medela. Men jag tycker att det är så skönt när man äntligen är färdig, allt känns mycket fräschare igen även fast man kanske inte ens ser skillnaden. Men det är känslan som räknas, right?

Vid två började jag fixa i odning mig så smått och fick ganska bråttom då jag skulle ta en buss tio i. Jag tog en rekorddusch på 7 minuter innan jag klädde på mig, fixade smink osv samt städade lite till. Haha! Tog mig till bussen med mina tre väskor (en stor svart, en stor fin turkos och så min lilla svarta) och på bussen satt även Agnes(fast hon hade bara två väskor). När vi kom in till staden var det tjugo miuter tills bussen till Elin skulle gå så då bestämde vi att vi skulle ta en buss till centrum. Vi bestämde oss för at köpa lite chips och hustler medans vi väntade. Kön på affären tog jättelång tid så precis när vi kom ut åkte bussen förbi. Jag fick typ panik för jag visste att det var långt till nästa buss och började springa efter skrikandes ord som "fan" massvis med gånger etc. När vi insåg att vi faktist inte skulle hinna ikapp den (eller ja, det var väl mest jag som var optismist) ringde vi till Elin och hon sa att de kunde komma och hämta oss vid något ställe så att vi kunde ta en annan buss. Vi fick vänta i kanske 45 minuter innan vi äntligen landade på bussen och åkte hem till Elin.

Väl hemma oss Elin gjorde vi inte så mycket, åt mat och kollade film, först "Scary movie 2" och sedan "Never been kissed". Båda två var helt ok. Sedan gick vi ut i tältet och pratade tills klockan var halv fyra på morgonen, då somnade vi. Mycket trevlig dag faktist! Och stay tuned för morgonens äventyr, hände en del läskiga grejer då men nu är allt ok i alla fall. Ha det bra! Puss,


a

Kommentarer
Postat av: baby loonia

Godmorgon! Hoppas du får en trevlig måndag !

2008-06-30 @ 11:44:37
URL: http://babyloonia.blogg.se/
Postat av: baby loonia

MOdellen heter alexandra tomlison, finns fler bilder på henne i mitt senaste inlägg

2008-06-30 @ 11:53:34
URL: http://babyloonia.blogg.se/

Speak out loud!
Vad tycker du?



Ditt namn:
Kom ihåg mig:

Mail (publiceras ej):

Din blogg/hemsida:

Din åsikt:

Trackback
RSS 2.0