Badkvällar med Julia

Idag har jag inte gjort speciellt mycket alls. Mest tagit dte lungt och så. Nu ska jag precis sätt igång och städa lite grann, dammsuga och sådant. Och ikväll kommer Julia och hennes mamma och vi ska åka och bada och ha det trevligt. Hon sover här sedan så vi får se om jag hinner med något mer inlägg ikväll. We'll see, we'll see. Vi ska nog kolla någon trevlig film och så, någon som har förslag?

Imorgon ska jag träffa Lisa och även hon ska sova över här. Första ska vi till stan och shoppa lite (kolla i alla fall) och sedan åker vi antagligen hem till mig. Får se hur allt blir helt enkelt. Mjopp. Nu ska jag städa lite och ta en dusch. Ha en trevlig eftermiddag/kväll/natt! Puss!


a

Kommentarer

Speak out loud!
Vad tycker du?



Ditt namn:
Kom ihåg mig:

Mail (publiceras ej):

Din blogg/hemsida:

Din åsikt:

Trackback
RSS 2.0