Gröngul adidas!

Har precis inhandlat en adidaströja (det var bl.a. den som jag pratade om igår ni vet). Har letat en tag efter liknande i Sverige men de finns ingenstans. Har letat runt på diverse hemsidor och har nu äntligen hittat en utlänsk sida som säljer dem. Dock något osäker på om det verkligen är en äkta adidas, men jag tror att dte är det! Någon som har erfarenhet av sådant? Det här låter lite fel på något sätt, men ja, någon som vet ifall detta är en äkta adidas? :)
Igentligen har jag inga fördomar mot sidan eller något, bara att jag har letat så mycket och detta är i princip enda sidan jag hittat den på. Nu får vi bara hoppas att den landar här hemma hos mig inom en-två veckor (gillar igentligen inte att beställa från utomlands eftersom det tar så pass lång tid men men). Ha det bra! Puss,


a

Kommentarer
Postat av: Emilia

sjukt snygg, har haft samma problem om du...inte heller hittat mer än den guldiga som ALLA har! Och tunikan är från H&M, divided för 98 spänn :D

2008-06-22 @ 23:31:58
URL: http://anderssonemilia.blogg.se/
Postat av: lisa

HEJ AMANDA! sitter på pappas laptop. Saknar dig. Puss

2008-06-23 @ 03:32:45

Speak out loud!
Vad tycker du?



Ditt namn:
Kom ihåg mig:

Mail (publiceras ej):

Din blogg/hemsida:

Din åsikt:

Trackback
RSS 2.0