Standag och Lisakväll!

Idag så har jag spenderat min tid i staden. Först kollade jag efter skor (självklart fanns dom inte i min storlek men dom skulle få in dom snart tror jag) och diverse andra saker med mamma och sedan skulle vi luncha. Efter tat vi insåg att våran ursprungliga plan på restaurang inte skulle fungera efter som att de hade sommarstngt slog vi oss ner på en pizzeria. Pizzan smakad ente riktigt pizza men det var ganska ok ändå.. :)
Efter lunchen gick jag och mötte Julia och Anton, som båda två var på konstigt humör och skämde ut sig (inklusive mig) överallt! Hahaha! Det var faktist ganska kul ändå, även fast det blev lite irriterande i vissa fall. Vi gick där i några timmar innan vi lyckades tappa bort Anton och självklart hade han inte mobilen på. Vi gick och kollade lite efter honom samtidigt som vi kollade efter fina kläder me vi lyckades inte se honom alls.

Runt fyra gick jag och mötte mamma igen för att åka hem. Mitt enda fynd var en bit tyg som ska bli en kjol inom kort! Måste bara fixa ett par fler tyger som vi eventuellt kan ha hemma.. Hittade även en klänning men jag avstod från att köpa den, då jag ska spara mina pengar lite hade jag tänkt. Mamma och jag tog i alla fall turen om Lisas hus och jag lämnade av ett brev. Sedan åkte vi till ikea och äntligen hade dom mitt tyg till mina tavlor! Köpte det, en sänglampa,  blåbärste (teberoende som jag är tyckte jag att det lät lite spännande) occh några andra saker begav vi oss hemåt. Under tiden hade jag även hunnit prata med Lisa och vi bestämde att jag ska komma till henne idag och sova där. Mys! Har saknat tjejen en hel del, hon har varit i USA i ungefär två och en halv vecka. Men nu ses vi i alla fall!

Jaja, nu ska jag gå och packa ner lite saker. Ha det bra!


a

Kommentarer
Postat av: lise

Svar: oj, haha ;) har fixat till det nu :)

kram

2008-07-09 @ 18:51:44
URL: http://metrobloggen.se/lise
Postat av: julia

haha, vadå att vi skämde ut dig? (a)

2008-07-12 @ 22:13:52

Speak out loud!
Vad tycker du?



Ditt namn:
Kom ihåg mig:

Mail (publiceras ej):

Din blogg/hemsida:

Din åsikt:

Trackback
RSS 2.0