Shopping!

Detta blev inhandlat på Lager 157:

1. Grå tröja (med söm-ränder) från Redrabbit ("ränderna" syns bättre i verkligheten).
2. Leopardskarf från Wannabes collection.
3. Min älskade helsvarta, låga converse.
4. Blåa jeans från Cheap Monday. Igentligen inte världens snyggaste men eftersom att dom satt så pass bra blev jag självklart lite småkär. Hem fick dom i alla fall följa med.
5. Grön sjal med blommor.

Köpte även lite underkläder osv. Jag är supernöjd med mina köp. Har sparat en hel del på att köpa grejerna på lager istället för att köpa dem hemma. Tror jag fick det till 700 kronor som jag sparat eller något i den stilen.

På ullared köpte jag inte mycket alls. Eller det blev väl kanske lite, men inte mycket. lite underkläder, två ansiktsmasker, en neccesär och en kräm. Annars inget tror jag. Jag har brännt en hel del pengar och har inte speciellt mycket kvar till London, vilket inte känns bra. Men jag är i alla fall nöjd med mina inköp! Ha det bra!
(väldigt slarvig och snabbgjord bild)


a

Kommentarer
Postat av: sanna

fint :D

2008-07-19 @ 22:11:50
URL: http://tanzanit.blogg.se/
Postat av: bella

du har en så fin stil, moderiktig som bara den! Grejerna var supersnygga och jag hoppas att du har/hade det trevligt på picknicken med håkan i bakgrunden!

2008-07-19 @ 22:17:39
URL: http://bellafraise.blogspot.com

Speak out loud!
Vad tycker du?



Ditt namn:
Kom ihåg mig:

Mail (publiceras ej):

Din blogg/hemsida:

Din åsikt:

Trackback
RSS 2.0