Rensning och packning

Idag har det inte hänt så mycket. Jag har städat rummet lite smått och rensat ur min garderob. Tror att jag hittade närmare 15 t-shirtar/linnen som jag inte hade någon användning för. 15! Men det mesta av det var gammalt bortglömt som jag inte har använt på jätte jättelänge. Så nu var det i alla fall skönt att bli av med det! Jag har en helt tom (!) låda i min garderob och en halvfull, vilket känns bra. Mycket plats till kommande köp :) Jag har också börjat packa lite smått, eller ja, skrivt en packlista i alla fall. Det känns som att jag ligger lite efter med packandet eftersom att imorgon kommer jag inte att ha så värst mycket tid och på söndag åker vi. Jaja, jag får väl öka tempot helt enkelt. Ha det bra allihop i alla fall!


a
(glöm inte det här)


Kommentarer
Postat av: lise

Grattis amanda! du är "veckans blogg" :D

massa kramar

2008-07-11 @ 18:55:19
URL: http://metrobloggen.se/lise

Speak out loud!
Vad tycker du?



Ditt namn:
Kom ihåg mig:

Mail (publiceras ej):

Din blogg/hemsida:

Din åsikt:

Trackback
RSS 2.0