Packa

Idag har jag inte gjort så mycket, var ute en sväng och lite sådant. Jag hade även planerat att packa en del idag, eller det mesta igentligen. Men det ska väl inte bli så knivit hoppas jag, ett par dagar i London, hur mycket jag behöva igentligen(fast i och för sig, jag packar aldrig efter hur mycket jag igentligen behöver, antingen för lite eller för mycket, aldrig lagom)? Ska ut en sväng sedan med hade jag tänkt, kanske hitta på något? Vi får se lite vad som händer i alla fall. Föresten! De som vill ha vykort när jag är borta får säga till! Skriv adress och sånt också (kommentarerna syns inte för ens jag har godkännt dem och det gör jag ju ofc inte om ni inte vill det då), alternativt skriv på msn/bilddagboken. Kanske inte kan skicka till alla men ja :) Ha det fint! Fred ut,


a


Kommentarer
Postat av: Johanna

Ja, hm har mycket snyggt nu:)

2008-07-22 @ 20:31:40
URL: http://johannaerikssons.blogg.se/
Postat av: Sara

Nepps min blogg är designad av madde!

2008-07-23 @ 07:52:43
URL: http://dizela.blogg.se/

Speak out loud!
Vad tycker du?



Ditt namn:
Kom ihåg mig:

Mail (publiceras ej):

Din blogg/hemsida:

Din åsikt:

Trackback
RSS 2.0