Lisen!

Dagen har jag spenderat tillsammans med Lisa. Vi gick upp vid 1 (fy fan) och fixade i ordning frukost och sådant. Vi segae en stund innan vi klädde på oss osv. Vid fem ungefär bestämde vi oss för att ta bussen ner till staden. Sagt och gjort for vi ner på staden. Jag köpte ingenting alls tror jag och inte Lisa heller. Det var mys i alla fall. Vi åkte hem till Lisa igen efter någon timme (haha) för att ja, jag vet inte riktigt. Väl hemma hos henne kollade jag bussar och vi hoppade lite tudsmatta och sådant innan jag åter igen satte mig på bussen och åkte hem. Mysig dag + mysig kväll, har saknat tjejen himlans mycket. Nu ska jag gå och sy lite grann. Hejdå.


a

Kommentarer
Postat av: Malin

Grattis sundancekidd, du har blivit veckans bloggare!

Jag vill gärna att du skriver några rader om dig själv, innan klockan 16.30 på fredag (imorgon) och sen lämnar du det som en kommentar på valfritt inlägg!



Du kommer att synas varenda dag i 7 dagar, från och med imorgon. Förvarnade bara lite!



Åter igen Grattis!



Kramar Malin! :)

2008-07-10 @ 23:23:41
URL: http://maliiin93.blogg.se/
Postat av: lisa

Kul att det här och det förra inlägget heter samma sak, heh.

2008-07-12 @ 17:24:58
URL: http://leafstream.blogg.se/

Speak out loud!
Vad tycker du?



Ditt namn:
Kom ihåg mig:

Mail (publiceras ej):

Din blogg/hemsida:

Din åsikt:

Trackback
RSS 2.0