It's raining cats and dogs

Det spöregnar utanför mitt fönster just nu. Men dte gör inte så mycket, ska ändå inte ut mer idag nu. Haha. Ska nog istället stänga av datorn och ha lite "spakväll" med mig själv. Nej men, haha, typ ansiktsmask och fotbad och sådant. Känns som att det skulle kunna behövas lite, det var trots allt ett tag sedan sist. Och så ska jag lägga mig tidigt så att jag kan gå upp i lite tidigare tid än klockan tolv. Jag blir mycket piggare när jag inte sover så länge. Eller alltså, timtalen får gärna vara ganska många, bara det inte sträcker sig för mycket ut lver dagen. Aja, ha det bra! Puss,


a

Kommentarer
Postat av: Zandrea

Tack för att du sa det :) Men på min skärm ser det helt okej ut så är nog därför jag inte märkt av det :S Konstigt... Får försöka orna det där ;P kram

2008-07-07 @ 11:46:50
URL: http://zandrea.blogg.se/

Speak out loud!
Vad tycker du?



Ditt namn:
Kom ihåg mig:

Mail (publiceras ej):

Din blogg/hemsida:

Din åsikt:

Trackback
RSS 2.0