Hemma!

Nu (eller igentligen igår då) är jag hemma från en grymt kul vecka i Varberg! Förutom att jag fick jätteont i halsen näst sista dagen + lite feber sista + en hemsk förkylning så har veckan varit jättekul. Jag orkar inte berätta allt som hände men vi hade kul i alla fall. Eftersom att jag inte är tillräckligt smart för att mobilblogga (tydligen) så blev det inga inlägg. Grejerna jag köpte på Lager och i Ullared kommer upp senare. Mer uppdatering kommer också upp senare. Sanar alla grymt mycket i alla fall, och det var inte ens ett dygn sedan jag träffade dem sist :( Vi får ha någon slags återträff, okej? Ha det bra i alla fall allihop. Puss,


a

Kommentarer

Speak out loud!
Vad tycker du?



Ditt namn:
Kom ihåg mig:

Mail (publiceras ej):

Din blogg/hemsida:

Din åsikt:

Trackback
RSS 2.0