Designen igång igen!

Tack vare snällaste, gulligaste Maria (som dessutom har fin stil och bra musiksmak!) är desigen nu igång igen. Och det verkar inte som att det var de nya koderna som inte vill leka med de gamla, det var bara att min header-bild och bakgrundsbilden på något mystigt sätt hade försvunnit rån min blogg = att url-adressen inte fanns kvar. Okej, n kändes det som att de som inte har desgin och sysslar med sådant här inte kommer att förstå ett smack, men headern och bakgrunen hade försvunnit från bloggen bara. Haha!

För övrigt blev det precis som jag sa tidigare idag, ingen träning at all! Haha. Jaja, vi får väl ta det imorgon. Eller nått.. Hahah. Lycka till mig själv säger jag bara! Haha. (Okej, nu skrev jag haha mellan varje mening, vad fult!) Aja, ni får ha det bra i alla fall! Fred och kärlek,


a

Kommentarer
Postat av: veronica

Sv: Jaaa den är megabra! Tror t.o.m att den är billigare än en "vanlig" lypsyl. Tummen upp för försvarets!

2008-07-07 @ 23:48:24
URL: http://vaf.blogg.se/
Postat av: MANGO

va bra att det löste sig ! :)

2008-07-08 @ 17:09:44
URL: http://mialia.blogg.se/

Speak out loud!
Vad tycker du?



Ditt namn:
Kom ihåg mig:

Mail (publiceras ej):

Din blogg/hemsida:

Din åsikt:

Trackback
RSS 2.0