Affärer

Just nu sitter jag och gör inte mycket alls. I natt läste jag äntligen ut min bok "Kan innhålla nötter" och den var väl ungefär som jag kom ihåg den. Ganska bra igentligen. Jag måste väl medge att jag inte precis har kämpat för att ta mig igenom den, det har ju tagit ett tag, eller det känns som det i alla fall. Fast å andra sidan har jag ju varit bortrest.

Nu ska jag nog kolla upp lite bra Londonaffärer sam leta upp dem på en karta så att jag vet precis var jag ska tvinga med mig la familia. Någon som har något tips föresten? I annat fall får jag väl leta runt lite, ha det bra allihop!


a
(det här finns fortfarande kvar och ni får mer än gärna rösta)

Kommentarer
Postat av: Anonym

självklart :) top shop på oxfordstreet är ju ett måste, 4 våningar med underbara klännigar, tar ca 2. h att gå igenom affären =) sedan är det ju oasis, finns lite överallt bla. på oxfors street med :) oxford street över huvud taget har jättemånga coola affärer, besök även camden market och soho, riktigt coola affärer där med :) hoppas du får kul! jag hade världens roligaste weekens när jag var där! kram

2008-07-21 @ 16:42:35
URL: http://jonkiees.blogg.se/
Postat av: Amanda

svar: tack så jättemycket :)

din blogg var också väldigt söt :)

2008-07-21 @ 21:53:06
URL: http://amandajosefiin.blogg.se/

Speak out loud!
Vad tycker du?



Ditt namn:
Kom ihåg mig:

Mail (publiceras ej):

Din blogg/hemsida:

Din åsikt:

Trackback
RSS 2.0