ny blogg

Det här är min nya blogg då min gamla försvann pga. nån konstig server krasch eller nått. ska försöka vara så seriös jag kan = fail. hehe. jag tycker synd om sniglarna som fryser ihjäl under vintern. lilla snigel akta dig, akta dig .. hehe. jag avslutar alltid min meningar med hehe, haha eller nått i den stilen, vänj er. haha.


mjo. jag gillar i alla fall mina vänner massor och så gillar jag musik såklart. hade tänkt att lägga ut lite av varje i den här bloggen så som musik, kläder och andra grejer. heh. ha det så bra allihopa. puss ♥

Kommentarer
Postat av: alekzander a.k.a thewownerd

ehehehe hittade nyss din blogg :D ^-^. btw så börjar jag jämt alla meningar med 'eheheh' :>.

2008-01-10 @ 11:09:27

Speak out loud!
Vad tycker du?



Ditt namn:
Kom ihåg mig:

Mail (publiceras ej):

Din blogg/hemsida:

Din åsikt:

Trackback
RSS 2.0