29/2

Idag är en sådan där fin dag. En sådan där dag då man nästan glömmer bort att man är olyckligt småkär och att det är försent med picnic.
Dagen började förstås med skola. Och en enorm sommarlovslängtan. Sen efter skolan missade jag självklart bussen så då gick jag till hemköp med Agnes. Sen träffade vi Nadja efter hennes kvarsittning och sen kom David(?) också. Vi drog hem till Nadja en stund och sen missade jag nästan bussen igen. Fick springa sista biten men det var ok. Och imorgon ska vi fixa grejer till Nadjas kalas. :D Btw nån som har ett bra födelsedagspresent-tips? Hehe. Långt ord.
Lalalla, jag är glad idag. Fast trött. Får väl se om jag hittar på något kul ikväll. Förhoppningsvis blir det något roligare än att sitta hemma med Let's dance.  Hahaha, jag hatar det programmet. Fast han bonden är gullig, hahahah. Han dialekten lixom <3
På tal om dialekter, jag pratade men Ike i telefon igår. Hon var jätte snäll och gullig & kul att prata med. Ah, den tjejen är fin. Nu ska jag äta, haha. Puss :*


Om du vill ha mig, nu kan då få mig så lätt

Kommentarer
Postat av: isabella

åh

2008-02-29 @ 20:15:36
URL: http://iike.blogg.se
Postat av: isabella

Kommenterade långt, men det kom inte med :c
och jag orkar inte skriva om allt, men kan göra en sammanfattning:
åh

2008-02-29 @ 20:17:58
URL: http://iike.blogg.se
Postat av: isabella

DIN BLOGG ÄR DUM! >:
bara "åh" av allt jag skriver kommer med :c
ska prova att skriva allt en sista gång:
åh! Din dialekt, liksom mmmmums!
och du är fin, fin, finare regnbågsflickan!
ily!

2008-02-29 @ 20:19:59
URL: http://iike.blogg.se

Speak out loud!
Vad tycker du?



Ditt namn:
Kom ihåg mig:

Mail (publiceras ej):

Din blogg/hemsida:

Din åsikt:

Trackback
RSS 2.0