27/2

Uppsatt hår och röda läppar

Dagen började rätt så dåligt, jag var jättetrött på morgonen vilket resulterade i att jag nästan kom försent, såg ut som jag vet inte vad osv. Annars var väl dagen helt ok. Efter skolan så tog jag bussen hem till mig med Hannipanni. Hemma hos mig fixade vi våfflor & sen myste vi lite med katten, datanörda och lite sånt :) Jag ska börja med våffeldagar i think. Haha. Typ våfflor två gånger i månaden? Sounds good to me.Sen så fäljde jag Hanna till bussen osv. Men i alla fall. Nu blir det nog inte rött hår som jag har tjatat om så länge. Eller kanske .. Är nog mer sugen på nytt blondt i sommar ..? De få läsare jag har här kommer antagligen sluta läsa snart om jag inte slutar med mitt tjat om rött hår. Saknar fortfarande Göteborg! Men i dag så fick jag ett mail om att WayOutWest-biljetterna släpps på fredag, Mitt enda problem är då att dom kostar över 900 spänn. Det har jag så inte råd med. Får väl vänta tills dom släpper endagsbiljetterna i guess :(  Aja, ha det bra allihop! Pussar :*

Kommentarer

Speak out loud!
Vad tycker du?



Ditt namn:
Kom ihåg mig:

Mail (publiceras ej):

Din blogg/hemsida:

Din åsikt:

Trackback
RSS 2.0