Tröttheten

Usch. Jag vet inte vad som har hänt(?). Idag är jag bara så grymt trött. När jag kom hem från skolan sov jag någon timme men jag är fortfarande jättetrött. Kanske håller mitt halsont på att utveckla sig till något värre? :( Fast å andra sidan så är alla trötta ibland, det får man vara. Vem vet, kanske vaknar jag upp imorgon pigg som en nötkärna? Haha. Vi får hoppas på det i alla fall! Fast mest tror jag nog att det består av att jag sover för lite. Sover inte speciellt lite igentligen men jag är en person som behöver sova ganska mycket. Eller jag tror det i alla fall.. Så det blir väl att gå till kojs någon timme tidigare idag. Ha det bra i alla fall! Puss,


a

Kommentarer
Postat av: Oliver

haha du ljög!, du hade ju visst ont i halsen!

2008-08-20 @ 18:51:40

Speak out loud!
Vad tycker du?



Ditt namn:
Kom ihåg mig:

Mail (publiceras ej):

Din blogg/hemsida:

Din åsikt:

Trackback
RSS 2.0