SVAMP

Det skulle nog ta en ganska lång stund för er att gissa var jag har varit. Haha! Jag var nämligen ute i skogen och plockade vsamp för en stund sedan. Fast vi hittade ingen så jag kan inte sa säga att vi plockade svamp, vi letade svamp helt enkelt. Men det var ganska skönt en då, det är så frsäch luft i skogen + att det är knäpptyst nästan. Mys! Dock skulle jag inte vilja befinna mig själv i skogen, aldrig i livet! Läskigt..

Nu ska jag äntligen börja sy lite grann på kjolen, det tar nog inte så lång stund. Jag vet exakt hur jag vill ha den och jag tror jag vet precis hur jag ska sy den. Vi får se. Mer uppdatering om det senare :) Ha det fint! Fred ut,


a

Kommentarer
Postat av: Ida

tack!:D

2008-08-31 @ 17:49:28
URL: http://busigabeerta.blogg.se/
Postat av: Ida Björck

svar: jomenvisst :) kram

2008-08-31 @ 18:11:07
URL: http://idahbjork.blogg.se/

Speak out loud!
Vad tycker du?



Ditt namn:
Kom ihåg mig:

Mail (publiceras ej):

Din blogg/hemsida:

Din åsikt:

Trackback
RSS 2.0