Standag och gym!

Började dagen med att gå upp tidigt. Tidigast hitills på sommarlovet (om man inte räknar de dagar som jag haft något speciellt ett gå upp till). Men det var ganska skönt det med faktist. Slappade lite och fixade mina naglar (fast jag tog bort det sedan, efter en jättelång stund av fixning. Haha! Waste of time, you name it!) innan jag åt lunch för tat sedan ta bussen in till staden.
På bussen mötte jag Agnes och vi satt och pratade en stund osv. innan vi anlände i stan. Vi gick om kring ett par timmar och kollade på en hel del grejer. Jag köpte ingenting, eller jo, en kalender, haha! Men jag behöver en sådan nu till skolan.. Så speciellt snygg var den inte men jag gillar sättet som dagarna är på (det verkar som att ny för tiden ska det vara idiotiskt jobbiga system för hur dagarna ska sitta men inte i denna!). Ett stort plus är dock att man kan byta ut fram- plus baksida så lite snyggare ska den allt bli.
Efter det bestämde vi oss för tat åka hem till Agnes där vi tog ur alla saker ur hennes rum. Hon ska måla om så jag ställde upp och flyttade lite grejer så att det skulle gå snabbare. På så sätt hann hon även följa med mig och gymma, vilket var riktigt skönt! Känns som att jag har tappat hela konditionen nu på sommarlovet. Jag känner mig alltid så duktig efter att jag har tränat, skönt!
Efter det tog jag bussen hem och nu har jag ätit och fixat lite andra grejer och så. Ha det fint allihop! Puss,


a

Kommentarer
Postat av: lisa

Jasådu. Var köpte du den kalendern då? :) Behöver också en ny..

2008-08-12 @ 23:18:52
URL: http://leafstream.blogg.se/
Postat av: Nadja

Hänger gärna med om ni ska gymma nån mer gång! :)

2008-08-14 @ 18:28:48

Speak out loud!
Vad tycker du?



Ditt namn:
Kom ihåg mig:

Mail (publiceras ej):

Din blogg/hemsida:

Din åsikt:

Trackback
RSS 2.0